Leading House exchange phd postdoc South Korea

Leading House Asia: Call for Young Researchers' Exchange Grants with Korea

In its function as the Swiss Leading House for Asia, ETH Zurich announces the launch of a new call for the Exchange of Young Researchers’ with South Korea. The grants will support 3 months research stays of Swiss PhD students and postdocs in South Korea or vice-versa the hosting of young Korean researchers for 3 months in a Swiss group.

The grants will cover living allowance and travel costs and are open to all scientific disciplines including social sciences and humanities and to researchers from all Swiss universities, universities of applied sciences and research institutes.

The respective guidelines and application form can be found on the leading house's website.

The deadline for the application of researchers from Switzerland is 30 November 2018.

Publié le 04.09.2018
HES⁠-⁠SO Rectorat
Lire les mentions légales ok