Leading house Asia-Pacific aAsie-Pacifique China Chine Japan Japon South Korea Corée du Sud ASEAN

Call for Bridging Grants with China, Japan, South Korea and the ASEAN region

ETH Zurich (leading house Asia-Pacific) launches a call for Bridging Grants with China, Japan, South Korea and members states of ASEAN to establish existing collaborations between Swiss scientists and their collaborating partners.
Researchers from Switzerland belonging to a university, a university of applied sciences, a university of teachers education or a research institute are eligible to apply.
The maximum grant sum for one project is 25’000 CHF. Deadline for application is 31 December 2017.

Detailed information on the call and the application form are available on the webpage of ETH Global

Publié le 16.10.2017
HES⁠-⁠SO Rectorat
Lire les mentions légales ok